Kontakt Oss

Ønsker du å komme i kontakt med oss?

Benytt meldingsboksen til høyre så svarer vi så snart vi får anledning

 

Etterlysning

Hvis du etterlyser varer kan du spore sendingen din hos Bring. Sporingslink til sendingen ble sendt på epost sammen med pakkseddel. Hvis sendingen din er forsinket mer enn 2 dager kan du sende en etterlysning. Husk å sende med sporingsnummeret når du tar kontakt.

Transportskade

Hvis det har oppstått en skade på sending du har mottatt må du ta bilder av skaden som du laster opp sammen med sendingsnummer og en kort beskrivelse av hva som har skjedd. Frist for å melde transportskade er 5 virkedager etter varemottak.

Reklamasjon

Hvis du ønsker å reklamere på et produkt du har kjøpt, må du ta kontakt med butikken der du har handlet, som videre tar kontakt med oss.

Vi har behov for kvittering, og bilder dersom det er aktuelt.

Gjelder reklamasjonen en bod eller anneks trenger vi serienummeret, det står i monteringsveiledningen eller på etiketten til produktet. Dersom det mangler deler merker du hvilke på delelisten i monteringsveiledningen og sender oss den, så bestiller vi opp reservedeler.

  • Hva gjelder det?
  • Dra og slipp filer her, eller
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.